IJSSALON DA VINCI AMSTELVEEN

Recentebeoordeling


5 sterren uit 147 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij IJssalon Da Vinci Amstelveen. Meer weten? Ontdek meer

6 jun 2026 om 12:49 heerlijk ijs, toppers
5 jun 2026 om 23:27 Vriendelijk
31 mei 2026 om 15:53 Da Vinci is heerlijk, daar ligt het niet aan, maar 2 uur op bezorger wachten en dan de uitermate slechte service van thuisbezorgd, na een uur wilde ik het zelf gaan halen maar dat ‘mag’ dan niet, en dan 10% korting op een volgende bestelling krijgen,bizar
23 mei 2026 om 18:55 altijd goed
4 mei 2026 om 6:26 Heerlijk ijs, lekker qua smaak en zacht en slagroom ook top!
15 apr 2026 om 21:10 superklein bakje slagroom van bijna 5 euro lag er half uit. In totaal 17,50 betaald voor 3 bolletjes verschillende soorten ijs.
6 apr 2026 om 8:25 Fantastisch ijs!!